Inloggen ? Inschrijven ? Help?

Doorzoek de website


Annuleren
×
Onderwerpen

Welkom

Gegevens wijzigen


Uw inschrijfgegevens bepalen voor welke woningen u in aanmerking komt. Bij toewijzing controleert de woningcorporatie of de gegevens van uw inschrijving kloppen. Als deze gegevens onjuist zijn, kan de corporatie besluiten om de woningaanbieding in te trekken. Pas daarom bij veranderingen direct uw inschrijfgegevens aan.

Uw inschrijfgegevens wijzigt u eenvoudig via Mijn WoningNet als u bent ingelogd. Heeft u al op woningen gereageerd, dan moet u deze reacties eerst verwijderen, voordat u uw gegevens kunt wijzigen. Met uw gewijzigde gegevens kunt u vervolgens opnieuw op de woningen reageren.


Veelgestelde vragen

Kan ik mijn inschrijving ook gebruiken voor een andere regio?

Een inschrijving bij WoningNet regio Midden-Holland is alleen te gebruiken voor deze regio.

Wanneer en hoe moet ik mijn registratie verlengen?

De registratie kan na twee jaar worden verlengd. Na inschrijving is de registratie twee jaar geldig en de eerste verlengingsdatum is precies twee jaar na de inschrijfdatum. U ontvangt ongeveer een maand voor de vervaldatum een e-mail over de verlenging. Daarin staat hoe u uw inschrijving via de website kunt verlengen. U verlengt uw inschrijving met een jaar. Dit is vooralsnog kosteloos.

U bent zelf verantwoordelijk voor het verlengen van uw registratie.

Als u bent ingelogd kunt u via Mijn WoningNet > Profiel nagaan wat de geldigheidsdatum is van uw registratie. Op verzoek kunt u een bevestiging ontvangen.

Uitleg ?

x
Helpfunctie actief

De helpfunctie is nu actief. Klik bij een onderwerp op het ?-icoon om uitleg te krijgen. Klik nogmaals op Help? om de helpfunctie te sluiten.