Inloggen ? Inschrijven ? Help?

Doorzoek de website


Annuleren
×
Onderwerpen

Welkom

Veelgestelde vragen


Wat vind ik op deze website?

Op deze website vindt u alles wat u nodig heeft om een woning te vinden. Of het nu gaat om een huurwoning of om een koopwoning. De website ondersteunt u vanaf het moment dat u besluit te gaan verhuizen tot aan de acceptatie van een nieuwe woning.

Wilt u meer weten over het zoeken en vinden van een woning?
Kijk dan op de pagina Uitleg.

Wat vind ik bij Uitleg?

Bij Uitleg vindt u de belangrijkste informatie die u nodig heeft als u wilt verhuizen.

Van informatie over huur en koopwoningen tot de wijze waarop de verschillende woningen verdeeld worden. En van het reageren op een woning tot het tekenen van een huurcontract.

Wat vind ik bij Mijn berichten?
Bij Mijn berichten (te vinden bij Mijn WoningNet, als u bent ingelogd) vindt u de berichten die via WoningNet per e-mail aan u verstuurd zijn. Dit kan bijvoorbeeld een bewijs van uw inschrijving zijn, een Digizine, een betalingsverzoek of een uitnodiging voor een bezichtiging. Heeft u een e-mail van ons gemist of per ongeluk verwijderd, dan kunt u de e-mail altijd terugvinden bij Mijn berichten

Let op!
U ziet hier alleen de berichten die automatisch verzonden zijn. Eventuele correspondentie met onze medewerkers worden niet in Mijn berichten opgeslagen. 
Wat voor nieuws vind ik op de website?

De nieuwsberichten informeren u over belangrijke veranderingen. Bijvoorbeeld over wijzigingen in Europese, regionale of gemeentelijke regels en afspraken. Of over nieuwe mogelijkheden van de website.

Het lukt mij niet om in te loggen, hoe los ik dit op?

Let bij het inloggen op het volgende:

  • Controleer of het e-mailadres juist is ingevuld.
  • Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig. Toets het daarom exact in en zet Caps Lock uit.

    Als u uw gegevens correct invult en u kunt toch niet inloggen, ververs dan de webpagina en probeer het nog eens. U ververst een pagina door de toetsen Ctrl en F5 tegelijk in te drukken.

    Lukt het u hierna nog steeds niet om in te loggen, neem dan contact op met een corporatie uit uw regio.

    Via de link Wachtwoord vergeten? (op de pagina Inloggen) kunt u door het invoeren van uw e-mailadres een nieuw wachtwoord opvragen.

    Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

    U kunt uw wachtwoord wijzigen als u bent ingelogd. Klik bij Mijn WoningNet op Profiel.
    Bij Overzicht van mijn gegevens kunt u uw wachtwoord wijzigen.

    Ik heb geen e-mail ontvangen, wat is er aan de hand?

    Dit kan verschillende oorzaken hebben:

    • Het door u geregistreerde e-mailadres is onjuist. Controleer uw gegevens via Mijn WoningNet bij Profiel.

    • Uw mailbox zit vol. Dit kan komen doordat uw mailprogramma de e-mails wel ophaalt van de server, maar ze niet verwijdert. Als u Microsoft Outlook gebruikt, kunt u dat als volgt oplossen:
    - ga in het menu naar: Extra, E-mailaccounts;
    - kies Bestaande e-mailaccounts weergeven. Selecteer vervolgens uw e-mailaccount en klik op Wijzigen;
    - klik op de knop Meer instellingen;
    - deactiveer op het tabblad Geavanceerd de optie Mail op server achterlaten. Uw mailprogramma zorgt er nu voor dat berichten nadat ze opgehaald zijn, worden verwijderd van de server.

    • De instellingen van uw e-mailaccount staan niet goed.
    Voor het instellen van uw email programma heeft u de volgende gegevens nodig (u vindt deze meestal op de website van uw provider):
    - gegevens POP-server;
    - inlognaam en wachtwoord (POP);
    - gegevens SMTP-server.

    • Het filter voor ongewenste e-mail staat te hoog. In Outlook is het niveau van bescherming standaard ingesteld op Laag. Bij deze bescherming worden alleen de meest voor de hand liggende ongewenste e-mailberichten onderschept. U kunt het filter ook scherper afstellen, maar in dat geval kan het gebeuren dat ook normale berichten worden onderschept. Alle berichten die door het filter voor ongewenste e-mail worden gedetecteerd, komen in de map Ongewenste e-mail terecht. Van tijd tot tijd moet u de berichten in die map controleren.

    Moet ik cookies van jullie website accepteren?

    Als u volledig gebruik wilt maken van de mogelijkheden van de website moet u cookies accepteren.

    Cookies worden gebruikt voor de website zelf en voor het verzamelen van gegevens over het bezoek van de site. Bijvoorbeeld gegevens als het besturingssysteem, de internetbrowser die u gebruikt en de internetpagina's die u bekijkt. We kunnen zo onze dienstverlening verbeteren.

    Meer informatie over cookies vindt u in ons cookiestatement.

    Met welke instellingen werkt de website het beste?

    Deze website werkt het beste met de volgende instellingen:

    • Gebruik de meest recente versie van uw browser (Internet Explorer, Google Chrome, Firefox of Safari);
    • Accepteer cookies (u krijgt automatisch de vraag of u cookies wilt accepteren).

    Klik op deze link om direct te zien welke browser u gebruikt en of dit de meest recente versie is.

    Download de meest recente versie van uw browser:

    Gebruikt u een oudere versie van een browser, dan is het mogelijk dat de website niet optimaal werkt.

    Uitleg ?

    ×
    Maatschappelijke binding gemeente Waddinxveen voor starters

    Bent u tussen de 18 en 29 jaar en woont u in Waddinxveen of heeft u in Waddinxveen gewoond?
    Dan heeft u wellicht binding met de gemeente Waddinxveen.

    Lees de volgende tekst goed door vóórdat u reageert op het woningaanbod!

     

    x
    Helpfunctie actief

    De helpfunctie is nu actief. Klik bij een onderwerp op het ?-icoon om uitleg te krijgen. Klik nogmaals op Help? om de helpfunctie te sluiten.